Activitats Dirigides

HORARIS D’ESTIU 2017

Ciclisme indoor a partir del 12 de setembre

Activitats dirigides del 12 al 24 de Setembre

Activitats dirigides a partir del 25 de Setembre

Tria entre més de 60 activitats dirigides la setmana!

Zumba-mar15

Descripció en ordre alfabètic

Abdominals Sessió de 20 minuts de treball de tonificació, centrat específicament en les abdominals.

Aqua gym Sessió d’entrenament a l’aigua en la que es realitzen exercicis combinats de força resistència amb l’entrenament cardiovascular.

Aqua Pilates Activitat de pilates a l’aigua d’una durada de 15 minuts. Intensitat moderada.

NOVETAT! Bodycombat Entrenament cardiovascular inspirat en les arts marcials. Coreografiat i amb música, els participants realitzen cops de puny, patades i kates, cremen calories i aconsegueixen una major resistència cardiovascular. Programa Les Mills.

NOVETAT! Bodypump La classe original amb barra i discos que enforteix i tonifica tot el cos. En una sessió de BODYPUMP treballes els principals grups musculars utilitzant els millors exercicis de la sala de fitness com, per exemple, squats, presses, elevacions i curls. Programa Les Mills.

Cardio Tono Condicionament físic general. Coreografía d’step o treball cardiovascular combinat amb exercicis de tonificació.

Ciclisme indoor És una activitat ideal per aquelles persones que volen realitzar bicicleta estàtica. La sessió de ciclisme indoor consisteix entrenar la capacitat aeròbica pedalant per un itinerari imaginari que el tècnic estructura alhora que marca unes cadències de pedaleig tot seguint el ritme de la música.

Estiraments Sessió de 20 minuts destinada a augmentar la flexibilitat general i la relaxació dels diferents grups musculars. Útil per disminuir la tensió i la rigidesa muscular.

G.A.C. Sessió d’entrenament muscular específic de glutis, abdominals i cames.

IOGA Ioga tradicional on es combinen les asanes (postures), pranayama (exercicis de respiració) i la flexibilitat tot enllaçat amb un seguit de moviments. Té com a objectiu incrementar l’estat de salut, la consciència i la relaxació.

HIIT  Activitat dirigida que consisteix en un treball d’intervals curts de temps amb una intensitat molt elevada (vora del 90% de la freqüència cardíaca màxima) combinats amb intervals també curts de descans actiu (60% de la freqüència cardíaca màxima). És l’activitat més exigent, on augmentaràs la potència aeròbica, anaeròbica, tonificaràs i cremaràs calories

Gim suau: és una activitat específicament dirigida a la Tercera Edat, on es treballa una sessió de manteniment adaptada a gent de més de 55 anys. Guanys en força, agilitat, coordinació i flexibilitat.

Pilates Activitat on es treballa el cos com un tot, des de la musculatura més profunda fins la més perifèrica amb  l’objectiu d’aconseguir un control precís del cos de la forma més saludable i eficient possible. S’incrementa la força i la flexibilitat del cos.

Power Pump Activitat amb suport musical amb l’objectiu d’enfortir, tonificar i definir la musculatura de tot el cos mitjançant barres i discos.

Step Sessió d’entrenament de la capacitat aeròbica on amb l’ajuda d’un step com a suport es realitzen coreografies al ritme de la música. És un tipus d’exercici adaptable a tot tipus de públic, ja que es pot ajustar l’alçada del step.

Tonificació Sessió que combina diverses rutines amb les quals s’aconsegueixen diferents objectiu, aconseguint un cos més definit i uns músculs  forts i resistents.

CUIDA’T Activitat que alterna exercicis aeròbics i exercicis de tonificació per a tot el cos, utilitzant material divers, amb l’objectiu de desenvolupar la força i la resistència muscular localitzada.

Zumba Activitat dirigida molt divertida. Es tracta de seguir una coreografia molt senzilla amb música 75% llatina i 25% de tot tipus amb la que es treballa exercici cardiovascular amb una intensitat mitja que ajuda a cremar moltes calories.

NOVA! CUIDA’T FUNCIONAL és un tipus d’entrenament funcional que permet treballar la musculatura de manera integral.  A través d’aquest tipus d’entrenament podràs millorar la teva força, velocitat, potència, agilitat, movilitat, estabilitat, capacitat de reacció, coordinació, tonificació muscular, equilibri i millora postural, a més de prevenir i evitar lesions, millorar el teu acondicionament metabòlic i la teva resistència i afavoreix la pèrdua de greix. I tot això en un entorn natural, ja que es realitza a l’aire lliure. No t’ho perdis!

Recomanacions:

  • Utilitza roba esportiva transpirable, en cap cas es recomana la utilització de peces de plàstic ja que no permeten la transpiració.
  • Tria un calçat esportiu que no hagis utilitzat al carrer i, sempre que sigui possible, amb cambra d’aire.
  • Hidrata’t bé abans, durant i després de realitzar exercici físic.
  • Fer ús de la tovallola en tots els equipaments esportius.
  • Segueix els consells del tècnics i fes les consultes pertinents en cas de dubte.